Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J59i53r86i 75B15o14r

12. 8. 2020 9:33

Karma R^

I pivo je tam dobré. V jedné restauraci mě tam natočili "řezané," tak že bylo ve sklenici přesně odděleno světlé od tmavého. Terasa je na jednom snímku.R^

0 0
možnosti
MR

Nespomenuli ste jaštěricu.

0 0
možnosti
Foto

I74v66a77n 26M32a89r56e24k

11. 8. 2020 20:26

Nádhera , karma a vďaka Vám. R^R^R^ Snad se tam jednou podívám. R^

0 0
možnosti
VH

BS je naprosto jedinečná! R^

4 0
možnosti
PK

ČK jsem navštívil několikrát včetně kruhového divadla, ale BŠ jsem v životě minul a proto díky za krásné přiblížení, snad tam v příštím životě najdu cestu:-)R^

4 0
možnosti
JZ

A jak jinak než zasloužená karma R^:-)

2 0
možnosti
JZ

Děkuji za připomínku, do Banské Štiavnice se musím někdy podívat. :-)

0 0
možnosti
JU

J74o77s57e48f 14U84l12m72a30n

11. 8. 2020 16:54

Pěkné, přidáno do oblíbených...Navštívím, pokud mě covid nezabije...;-)

2 0
možnosti
SB

Byl jsem tam v roce 2000 a musím potvrdit, že se mi tam moc líbilo. Skutečně nádherné město.

A to skopové na česneku v restauraci bylo též výtečné!

2 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 12,49
  • Průměrná čtenost 1196x
bežec na dlhé trate a dekonšpirátor; teda mám za to, že za zlom vo svete nie sú ani USA, ani Židia, ani tajné spolky, ale prepestovaný rozum, absolútna neznalosť zmyslu života, duchovná lenivosť. Neschvaľovateľ ruskej okupácie Ukrajiny, kritik socializmu s "ľudskou tvárou", aktívny skeptik poukazujúci na nebezpečenstvá vyplývajúce zo pseudohumanizmu, fanatického multikulturalizmu. z totálne prekrúteného učenia proroka Mohameda jeho následovníkmi, širenia ich politickej ideológie pod maskou náboženstva, slepej viery v toto učenie zo strachu pred fanatikmi, alibizmu moslimských a tiež európskych lídrov, ktorí otvárajú dvere tejto "novej" totalitnej ideológii.  

Na blogu iDnes od 10.1.2010 článkom "Čo je cennejšie, zdravie, alebo poznanie?". Na blogu Sme od r. 2007. http://burkert.blog.sme.sk/