Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Islám v Evropě má asi takovou legitimitu jako alchymie na ÚOCHB.

0 0
možnosti
Foto

Pane Burkerte, s prominutím tohle už je trapné. Vaše jednání se dá shrnout do jedné věty - skutek utek.. Za prvé za soupeře jsem vás nikdy nepovažoval a za druhé jsem se vyjádřil jasně - nemám tolik času, abych rozebral celé dějiny islámu a celý Korán v blozích a v diskuzích iDNESU. Ve skutečnosti jste nic podloženě nevyvrátil a nechce se mi věřit, že nemůžete kontaktovat vaši katedru Arabistiky nebo v ČR anebo centrum pro politické studie, vč. Billa Warnera a můžu s nimi mít veřejnou přednášku s vaší přítomností. Jenom se mi nechce věřit, že až dodneska se ani v ČR ani na Slovensku nenachází rovnocenný "soupeř", který se mnou může odborně (tj.podloženě) diskutovat. Jak jsem psal, jsem k dispozici kdykoliv, až najdete odvahu a do toho půjdete. Zatím s pozdravem, HB

0 2
možnosti
Foto

Proč prostě neodpovíte na jeho otázky? Nemusíte rozebírat "celé dějiny". Stačí stručně odpovědět.

3 0
možnosti
Foto

Pokud jedinou Mohamedovu biografii považuje za nevěrohodnou tak nevím jak chce pochopit verše Koránu v jejich historickém kontextu. Odkud se ten kontext dozvíme? Z fantazie??

1 0
možnosti
Foto

Pane Vajdíku, tohle nepředstavuje můj názor, ale studie filologů u nás, a jelikož Písmo vzniklo v Orientu dávno, tak vymyšlená biografie nepředstavuje historický kontext, ale k tomu jsou tisíce historických sposů vč. předislámské poezie a já, na rozdíl od vás, jsem studoval starou arabskou literaturu a nekoukám na google překladač. A mimochodem dostal jsem váš mail, který jste mi poslal, jak jste psal, ve stavu opilosti a jen potvrzuje vaší kulturní úroveň, jelikož urážky a nadávky, nepředstavují debatu a ani ateismus jako intelektuální směr.

0 1
možnosti

Jak dobře by bylo na světě, kdyby všichni pochopili, že jakékoliv náboženství je pouze lidský konstrukt...

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 12,36
  • Průměrná čtenost 1207x
bežec na dlhé trate a dekonšpirátor; teda mám za to, že za zlom vo svete nie sú ani USA, ani Židia, ani tajné spolky, ale prepestovaný rozum, absolútna neznalosť zmyslu života, duchovná lenivosť. Neschvaľovateľ ruskej okupácie Ukrajiny, kritik socializmu s "ľudskou tvárou", aktívny skeptik poukazujúci na nebezpečenstvá vyplývajúce zo pseudohumanizmu, fanatického multikulturalizmu. z totálne prekrúteného učenia proroka Mohameda jeho následovníkmi, širenia ich politickej ideológie pod maskou náboženstva, slepej viery v toto učenie zo strachu pred fanatikmi, alibizmu moslimských a tiež európskych lídrov, ktorí otvárajú dvere tejto "novej" totalitnej ideológii.  

Na blogu iDnes od 10.1.2010 článkom "Čo je cennejšie, zdravie, alebo poznanie?". Na blogu Sme od r. 2007. http://burkert.blog.sme.sk/