Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

falm

10. 4. 2010 2:10
Záverom.

A proč nám to píšete sem do Čech? My si už děláme svoji zahraniční politiku. Odtrhli jste se o nás a zradili vždycky když tojenom šlo - to si máme myslet, že  Slovenský štát - náš vzor?

Když jsem byl v nové době v USA měsíc stejně jako Vy - dostalo se mi pár rad typu: nikdy se na nikoho nedívej, nedávej žebrákům zpropitné do kelímku apod., nikoho sám od sebe neoslovuj, nedávej najevo, že jsi cizinec a neukazuj nikde, že jsi "bohatý" a máš fotoaparát.

Podotýkám, že mi tyto bezpečnostní rady říkal přímo zaměstnanec naší Československé ambasády - tedy zkušený profesionál, standardně proškolený v bezpečnosti pobytu v USA. To jsem až na jednu bezděčnou výjimku dodržel (však jsem z toho málem dostal infarkt) a v Americe se mi moc líbilo.

Spíše mne fascinuje jak může někdo dávat rady, kdo si pořídí fotografii stylem, že mu leze cesta z hlavy s měrem k vrcholu hory. Asi to vystihuje Vaše schopnosti. Přeji Vám, abyste na ten vrchol někdy myšlenkově došel, zatím se pořád plácáte spíš u úpatí.

0 0
možnosti
MB

Marcel Burkert

10. 4. 2010 14:52
Re: Záverom.

A ja Vám prajem aby ste nespadol z toho vrcholu na ktorom možno ste.

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 12,36
  • Průměrná čtenost 1207x
bežec na dlhé trate a dekonšpirátor; teda mám za to, že za zlom vo svete nie sú ani USA, ani Židia, ani tajné spolky, ale prepestovaný rozum, absolútna neznalosť zmyslu života, duchovná lenivosť. Neschvaľovateľ ruskej okupácie Ukrajiny, kritik socializmu s "ľudskou tvárou", aktívny skeptik poukazujúci na nebezpečenstvá vyplývajúce zo pseudohumanizmu, fanatického multikulturalizmu. z totálne prekrúteného učenia proroka Mohameda jeho následovníkmi, širenia ich politickej ideológie pod maskou náboženstva, slepej viery v toto učenie zo strachu pred fanatikmi, alibizmu moslimských a tiež európskych lídrov, ktorí otvárajú dvere tejto "novej" totalitnej ideológii.  

Na blogu iDnes od 10.1.2010 článkom "Čo je cennejšie, zdravie, alebo poznanie?". Na blogu Sme od r. 2007. http://burkert.blog.sme.sk/