Marcel Burkert

bežec na dlhé trate a dekonšpirátor; teda mám za to, že za zlom vo svete nie sú ani USA, ani Židia, ani tajné spolky, ale prepestovaný rozum, absolútna neznalosť zmyslu života, duchovná lenivosť. Neschvaľovateľ ruskej okupácie Ukrajiny, kritik socializmu s "ľudskou tvárou", aktívny skeptik poukazujúci na nebezpečenstvá vyplývajúce zo pseudohumanizmu, fanatického multikulturalizmu. z totálne prekrúteného učenia proroka Mohameda jeho následovníkmi, širenia ich politickej ideológie pod maskou náboženstva, slepej viery v toto učenie zo strachu pred fanatikmi, alibizmu moslimských a tiež európskych lídrov, ktorí otvárajú dvere tejto "novej" totalitnej ideológii.  

Na blogu iDnes od 10.1.2010 článkom "Čo je cennejšie, zdravie, alebo poznanie?". Na blogu Sme od r. 2007. http://burkert.blog.sme.sk/

 

 

Marcel Burkert

Som nacista..., lebo podporujem Izrael v boji proti teroristom z Gazy

Učiteľka, a na blogu Pravda.sk, kde sa to rusomilnými blogermi len tak hemží, pomerne populárna blogerka, vystupujúca pod pseudonymom „Malinova“

10.12.2023 v 22:40 | Karma: 16,53 | Přečteno: 388x | Diskuse| Politika

Marcel Burkert

Kopať slovne do Židov a do Izraela je stále populárne

Mám známeho, ktorý keď posiela svojim známym, vrátane mňa, e-mailom trebárs aj niečo na tému zdravie, rád si popritom kopne do Židov. Tých e-mailov o Židoch mám od neho dosť veľa.

30.5.2020 v 12:00 | Karma: 11,15 | Přečteno: 387x | Diskuse| Společnost

Marcel Burkert

Za zlom vo svete nestoja ani Židia ani globálny sionizmus

Z kamarátov, s ktorými mám, alebo som mal v posledných rokoch aktívnejší kontakt, ktorí sa aspoň trochu zaujímajú o dianie vo svete, je odhadom tretina takých, ktorí sú presvedčení, že 

6.1.2015 v 23:55 | Karma: 24,68 | Přečteno: 13137x | Diskuse| Politika